Mikroblog to rodzaj dziennika internetowego, w którym głównym nośnikiem informacji są krótkie wpisy mające zazwyczaj długość smsa. Dzięki obecności Grupy w tych serwisach społecznościowych internauci mogą również zobaczyć zdjęcia z nowootwieranych sklepów Intermarché i Bricomarché, filmy, wywiady i reportaże telewizyjne. Istotne miejsce zajmą materiały nawiązujące do działań firmy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Internauci informowani są o zebranej każdego dnia ilości krwi w ramach akcji „Konwój Muszkieterów. Oddaj Krew - Uratuj Życie", nowych Placach Zabaw Muszkieterów i czekających na dzieci atrakcjach, czy też możliwości zapisania się w poszczególnych miastach na darmowe badania mammograficzne prowadzone w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek".
Główną zaletą mikroblogów jest przekazywanie najbardziej aktualnych informacji, a także prowadzenie konwersacji pomiędzy użytkownikami. Materiały umieszczane na mikroblogach mogą być dostępne również wyłącznie dla wąskiej grupy wyselekcjonowanych przez autora czytelników.
W pierwszej kolejności Grupa chce dotrzeć do przedstawicieli mediów, które coraz częściej decydują się na prowadzenie mikrologa, a wraz ze wzrostem popularności Blip'a i Twittera będzie mogła w ten sposób docierać z informacjami do klientów i partnerów biznesowych. Linki do oficjalnych kanałów informacyjnych Grupy Muszkieterów:
http://twitter.com/muszkieterowie
http://muszkieterowie40.blip.pl/
http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow
TM
tagi: muszkieterowie ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...