Kampania obejmuje szereg aktywności: materiały POS w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, cykl wydarzeń on-trade "Wyborowa Worldwide Tour", kolekcjonerską limitowaną edycję butelki Wyborowej w 3 wersjach oraz działania PR.
Cykl wydarzeń on-trade "Wyborowa Worldwide Tour 2009" koncentruje się w najpopularniejszych nadmorskich kurortach i obejmuje okres lipca i sierpnia:
18 lipca, Costa Dorada, Łeba25 lipca, The Beach, Dębki1 sierpnia, Piekarnia, Hel8 sierpnia, Costa Dorada, Łeba15 sierpnia, Bajka, Mielno
Podczas eventów konsumenci będą mieli okazję przeżyć unikatowy brand experience Wyborowej i przenieść się w klimaty Rio de Janeiro, Paryża, Londynu czy Tokio, gdzie wódka Wyborowa cieszy się dużym uznaniem.
Limitowana kolekcjonerska edycja butelki wódki Wyborowa to kluczowy element prowadzonej kampanii. Butelka dostępna standardowo w sprzedaży została "ubrana" w specjalny sleeve. Występuje ona w 3 wersjach - "Puls Tokio", "Zakręcony Londyn" i "Wibracje Rio de Janeiro". Butelka jest dostępna we wszystkich kanałach sprzedaży na terenie całego kraju do wyczerpania zapasów.
Kampania "Splash" wspierana jest również działaniami PR, między innymi poprzez cykliczny newsletter Wyborowej kierowany do mediów, który ukazuje różne oblicza działalności marki - od wyników sprzedażowych przez obecność na ważnych wydarzeniach wizerunkowych na całym świecie czy limitowane edycje i promocje aż do przepisów na drinki na bazie Wyborowej.
Za poszczególne działania w ramach kampanii odpowiadały następujące agencje:
BTL - VA Strategic Communications
Event - Backstage
PR - Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
TM
tagi: Wyborowa , wyborowa kampania ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...