Nagroda ta jest wyróżnieniem dla całej firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki. Najsilniejsze marki w Polsce są zapraszane do eksluzywnej grupy Superbrands głosami niezależnej Rady Marek a tytuł przyznawany jest jedynie niewielkiej liczbie (poniżej 5% ogółu ocenianych przez Radę) marek z listy liczącej na ogół około 5000.
"Jesteśmy dumni, że prawie 20-letnia praca z marką "Piotr i Paweł" została zauważona a dodatkowo doceniona przez tak szacowne gremium. Utwierdza nas to w przekonaniu, że postawienie na szeroko rozumianą jakość obsługi Klienta było i jest właściwym kierunkiem przynoszącym efekty w postaci takiej nagrody jak Superbrands Polska 2009 a dla nas oznacza także docenienie naszej firmy przez samych Klientów, codziennie odwiedzających nasze sklepy. Dziękujemy za zaufanie" - powiedział Błażej Patryn, rzecznik prasowy supermarketów Piotr i Paweł.
TM
tagi: Superbrands Piotr i paweł ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...