Nagroda ta jest wyróżnieniem dla całej firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki. Najsilniejsze marki w Polsce są zapraszane do eksluzywnej grupy Superbrands głosami niezależnej Rady Marek a tytuł przyznawany jest jedynie niewielkiej liczbie (poniżej 5% ogółu ocenianych przez Radę) marek z listy liczącej na ogół około 5000.
"Jesteśmy dumni, że prawie 20-letnia praca z marką "Piotr i Paweł" została zauważona a dodatkowo doceniona przez tak szacowne gremium. Utwierdza nas to w przekonaniu, że postawienie na szeroko rozumianą jakość obsługi Klienta było i jest właściwym kierunkiem przynoszącym efekty w postaci takiej nagrody jak Superbrands Polska 2009 a dla nas oznacza także docenienie naszej firmy przez samych Klientów, codziennie odwiedzających nasze sklepy. Dziękujemy za zaufanie" - powiedział Błażej Patryn, rzecznik prasowy supermarketów Piotr i Paweł.
TM
tagi: Superbrands Piotr i paweł ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...