„Pierwsze stoisko firmy zostało otwarte w centrum handlowym Blue City 8 czerwca br. Drugie ruszyło w Złotych Tarasach w samym sercu stolicy" - powiedział Michał Kłuciński, marketing manager, odpowiedzialny za rozwój sieci stoisk. - Mam nadzieję, że w ciągu następnego miesiąca poinformujemy o kolejnym. Stoiska MyEcolife stanowią jedną z dróg naszej alternatywnej sprzedaży. W ofercie dostępne są wszystkie produkty MyEcolife oraz produkty z oferty limitowanej - przeznaczonej tylko do sprzedaży na stoiskach MyEcolife.
Jednocześnie MyEcolife mocno rozwija kanał sprzedaży przez Internet. Pod adresem www.myecolife.pl/sklep ruszył firmowy sklep internetowy. Dostępne są w nim wszystkie produkty ekologiczne MyEcolife z wyjątkiem wędlin (powodem jest konieczność zachowania ciągu chłodniczego). „Internet jest miejscem, który daje nam możliwość szybkiego wprowadzenia wszystkich nowości do oferty sklepu. Pozwala też na szybkie i komfortowe zakupy z całej Polski, co zwiększa znacząco dostępność produktów ekologicznych MyEcolife!" - uważa Katarzyna Wieczorek, marketing manager, koordynująca działania firmy w Internecie.
Firma opiera się mocno także na programie współpracy z małymi lokalnymi sklepami, które mają w swoim asortymencie żywność ekologiczną lub planują ją wprowadzić. Sklepy te posiadają ugruntowaną pozycję wśród swoich odbiorców i cieszą się ich zaufaniem. Mocną stroną jest potencjał edukacyjny tych punktów - w przypadku żywności ekologicznej jest to bardzo ważne z uwagi na niski poziom świadomości polskich konsumentów.
TM
tagi: My Ecolife ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...