Należący do Stock Spirits Group brand sprzedał 1.71 milionów 9-litrowych kartonów i zanotował wzrost na poziomie 25,8 proc. Zajmując szóste miejsce w rankingu, wyprzedził takie marki jak Luksusowa, Soplica i Bols.
Sukcesem jest również pozycja Żołądkowej Gorzkiej w zestawieniu najszybciej rosnących marek lokalnych, gdzie uplasowała się w pierwszej dwudziestce.
Drinks International Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International. Każdego roku jest jedną z najbardziej oczekiwanych publikacji w branży. Stanowi też doskonałą informację na temat sytuacji na rynku i wskazuje najsilniejsze marki.
TM
tagi: Żołądkowa ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...