Do mocnych stron nowego Intermarché w Błoniu należy bogaty asortyment. Na sali sprzedaży o powierzchni około 700 mkw klienci mają do wyboru 12 000 artykułów, m.in. produkty pod własnymi markami w atrakcyjnych cenach. Oferta produktów marek własnych obejmuje produkty ekonomiczne oraz produkty ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat jakości „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 500 artykułów. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché towarów. Od początku 2009 r. produkty marek własnych oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. W ofercie nie zabraknie również produktów od lokalnych dostawców owoców i warzyw oraz pieczywa.
Dotychczas Grupa Muszkieterów skupiała się głównie na rynku południowo - zachodnim, gdzie funkcjonuje najwięcej jej sklepów. Aktualnie sieć posiada w całym kraju 138 supermarketów spożywczych Intermarché, 18 stacji benzynowych oraz 66 supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché. Firma nastawiona jest na otwieranie supermarketów w mniejszych miastach liczących od 20 tys. mieszkańców i na obrzeżach większych aglomeracji. W ten sposób Grupa chce wykorzystać potencjał rynku spożywczego.
(maj)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...