Od 15 lipca do 24 sierpnia hale MAKRO w Gdyni i Przejazdowie będą otwarte całą dobę. Jest to odpowiedź firmy MAKRO Cash & Cary na prawdziwe turystyczne oblężenie sektora gastronomiczno-hotelarskiego i handlowego w Trójmieście. Latem mieszkańcy z całej Polski ściągają nad morze, by zaczerpnąć jodowanego powietrza i zjeść świeżą rybę. Właściciele smażalni, barów, hoteli i sklepów pracują na pełnych obrotach. W tym gorącym okresie firma MAKRO Cash & Cary pragnie wesprzeć swoich klientów.
Etap pilotowy projektu został przeprowadzony w gdyńskiej hali w terminie od 30 czerwca do 5 lipca br. podczas Open'er Festival i Tall Ship Races. Inicjatywa spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony klientów MAKRO i z tego powodu jest kontynuowana prawie do końca wakacji, tym razem w dwóch halach.
(maj)
tagi: MAKRO , MAKRO Cash & Cary ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...