Marka lodów Magnum narodziła się w 1989 roku, jako wyjątkowa propozycja deseru dla poszukiwaczy wysublimowanych smaków. Historia ma swój początek w Niemczech w 1989 roku, kiedy na rynku pojawił się Magnum Classic. Był to prawdziwy przełom na rynku lodów impulsowych - prosta, a zarazem wytworna forma, zupełnie nowa, wykwintna kompozycja autentycznej kruchej, belgijskiej czekolady i delikatnie kremowego wnętrza z dodatkiem prawdziwej wanilii. To połączenie ukryto w nowatorskim jak na tamte czasy, aluminiowym opakowaniu.
Sukces Magnum tkwi w prostym, a jednocześnie wyrafinowanym połączeniu formy i wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Elegancki kształt Magnum i intensywny, głęboki smak zamknięty w zmysłowej kompozycji to klasyka sama w sobie. Charakterystyczny znak „M" wytłoczony na czekoladzie Magnum jest tego gwarancją.
Ponieważ wyrafinowane połączenia wymagają odpowiedniej oprawy, w 20-lecie linii Magnum Ambasadorką przyjemności Marki Magnum została Eva Mendes, uosobienie stylu Magnum i najbardziej pożądana kobieta 2009 roku
Przez 20 lat swojego istnienia marka konsekwentnie buduje „emocjonalną więź" z konsumentami, oferując coś więcej niż lody - ideę nieskrępowanej, bezkompromisowej przyjemności, która jest sercem marki.
TM
tagi: Magnum ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...