Advertisement

Nieskategoryzowane

Woda Arctic w kinach Cinema City

Czwartek, 09 lipca 2009
Kampania Arctica w sieci kin Cinema City w całej Polsce ruszyła 19 czerwca. W najbliższy weekend w kinach prowadzony będzie  sampling produktów, a Hoop Polska, producent wody Arctic, rozpoczął kampanię promocyjną w 52 kinach Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce.

Kampania będzie trwała 10 tygodni, spoty Arctica będą wyświetlane przy 13 filmach o tematyce kobiece. W bloku specjalnym hitu kinowego przy komedii romantycznej Narzeczony mimo woli, a w bloku zwyczajnym przy takich filmach jak m.in.: Coco Chanel czy Moja wielka grecka wycieczka

 

W ślad za kampanią reklamową, w najbliższy piątek rozpocznie się sampling wody Arctic. Przez cały weekend rozdanych zostanie 60 tys. butelek w 13 kinach  w  Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Trójmieście, Toruniu, Lublinie, Olsztynie, Bielsku-Białej, Bydgoszczy oraz w Zielonej Górze.

 

W ramach kampanii  na lustrach w damskich toaletach kin pojawią się wlepki z hasłem „Mam jeszcze czas na M jak Mydlana Opera", nawiązującym do hasła spotu kinowego „Mam jeszcze czas".

 

TM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spot przygotowała agencja PND Futura (kreacja) i dom produkcyjny Telewizor. Kampanię w kinach zaplanował dom mediowy Mindshare.

tagi: Hoop , Arctic ,