Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation. Dodatkowo, prowadzone są także akcje promocyjne marki w hipermarketach Carrefour oraz Tesco, w ramach których klienci tych sieci mogą wygrać specjalne bilety VIP na koncert Madonny (Carrefour) i U2 (Tesco).
Kampania telewizyjna, obejmująca 15-sekundowe spoty emitowane na antenach wybranych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet, TV4 i stacje At Media), komunikuje informację, że Carlsberg jest oficjalnym piwem koncertów Live Nation oraz informuje o możliwości wygrania biletów, odsyłając jednocześnie do strony internetowej marki. Energetyzująca muzyka spotu oraz sceniczne otoczenie, w jakim pokazana jest butelka Carlsberga, dają przedsmak „prawdopodobnie najlepszych wrażeń muzycznych na żywo" jakich spodziewać się można podczas koncertów Live Nation.
Kampania prowadzona w Internecie obejmuje wybrane serwisy tematyczne i społecznościowe, takie jak m.in. O2, Wp.pl, Activist.pl, Fotka.pl, nasza-klasa.pl, wrzuta.pl i inne. Formaty internetowe przekierowują zainteresowanych do specjalnie uruchomionej strony http://www.carlsbergmusic.pl/, która informuje o zasadach promocji i jednocześnie jest platformą, na której można wygrywać bilety na wybrany przez siebie koncert.
Aby móc wziąć udział w Konkursie na http://www.carlsbergmusic.pl/, o bilet na wybrany przez siebie koncert, wystarczy kupić piwo Carlsberg i wykorzystać znalezione pod kluczykiem puszki lub kapslem butelki kody. Nagrody można wygrywać codziennie i grać o nie wielokrotnie. Raz w tygodniu osoba, która wpisze największą ilość kodów, wygrywa odtwarzacz MP3.
Dodatkowo Carlsberg prowadzić będzie dedykowane akcje promocyjne w hipermarketach Carrefour (od 1 lipca do 7 sierpnia) i Tesco (od 1 do 31 lipca). W ramach promocji w hipermarketach Tesco jako nagrodę główną przygotowano dwuosobowy bilet VIP na koncert jednej z najpopularniejszych na świecie formacji rockowych - U2, promującej swój najnowszy album „No Line on The Horizon". Z kolei uczestnicy promocji dedykowanej do hipermarketów Carrefour będą mogli grać o nagrodę główną - bilet VIP na pierwszy i jedyny w Polsce koncert ikony popkultury - Madonny, która wystąpi w ramach światowej trasy Sticky & Sweet Tour, oraz o nagrody tygodniowe- odtwarzacze MP3. Bilety VIP z pakietem VIP, będące nagrodą główną, gwarantują nie tylko miejsce w specjalnym sektorze i poczęstunek w czasie koncertu, ale i dojazd oraz nocleg w dniu koncertu.
Aby wziąć udział w promocji Tesco lub Carrefour - o podobnych mechanizmach konkursowych - wystarczy kupić w jednym z hipermarketów Tesco lub Carrefour 10-pack piwa Carlsberg i zachować dowód zakupu, wysłać sms zgłoszeniowy, a następnie w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na otrzymane pytanie konkursowe. Szczegóły na www.carlsberg.pl.
Laureat nagrody głównej w konkursie Tesco zostanie wyłoniony 3 sierpnia, a w Carrefourze - 11 sierpnia.
(maj)
W lipcu ceny w sklepach były średnio o 5,7% wyższe niż rok...
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...