W halach MAKRO Cash & Carry pojawiło się specjalne, jubileuszowe oznakowanie z okazji piętnastych urodzin firmy w Polsce. Hasło kampanii jubileuszowej „Razem. Bo warto!" podkreśla wieloletnią, opartą na partnerstwie współpracę pomiędzy firmą a jej klientami.
Do wspólnego świętowania MAKRO zaprasza swoich klientów, zaznaczając, że sukces firmy wiąże się nierozerwalnie z ich sukcesem. Dlatego w okresie trwania kampanii będą oni mogli skorzystać z jubileuszowych, specjalnych ofert, a także wziąć udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez MAKRO wspólnie z dostawcami.
Z kolei dla dostawców przygotowano specjalne usługi, dzięki którym będą mogli jeszcze lepiej promować swoje marki i produkty. Udostępniono im rozwiązania, które do tej pory były niedostępne, takie jak direct mailing czy wsparcie konsultantów.
Kampania jubileuszowa została zorganizowana dla wszystkich hal w Polsce i potrwa do połowy listopada. Na jesieni 2009 dodatkowe atrakcje czekać będą na klientów hal, które w tym roku kończą 15 lat - a więc w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, w Sosnowcu i Łodzi.
(maj)
tagi: MAKRO ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...