W halach MAKRO Cash & Carry pojawiło się specjalne, jubileuszowe oznakowanie z okazji piętnastych urodzin firmy w Polsce. Hasło kampanii jubileuszowej „Razem. Bo warto!" podkreśla wieloletnią, opartą na partnerstwie współpracę pomiędzy firmą a jej klientami.
Do wspólnego świętowania MAKRO zaprasza swoich klientów, zaznaczając, że sukces firmy wiąże się nierozerwalnie z ich sukcesem. Dlatego w okresie trwania kampanii będą oni mogli skorzystać z jubileuszowych, specjalnych ofert, a także wziąć udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez MAKRO wspólnie z dostawcami.
Z kolei dla dostawców przygotowano specjalne usługi, dzięki którym będą mogli jeszcze lepiej promować swoje marki i produkty. Udostępniono im rozwiązania, które do tej pory były niedostępne, takie jak direct mailing czy wsparcie konsultantów.
Kampania jubileuszowa została zorganizowana dla wszystkich hal w Polsce i potrwa do połowy listopada. Na jesieni 2009 dodatkowe atrakcje czekać będą na klientów hal, które w tym roku kończą 15 lat - a więc w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich, w Sosnowcu i Łodzi.
(maj)
tagi: MAKRO ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...