Przygotowując zestawy promocyjne wybraliśmy najpopularniejsze warianty herbat. Wciąż największym uznaniem konsumentów cieszą się klasyczne herbaty czarne, dlatego też stanowią one połowę zestawu. Wśród herbat aromatyzowanych, których udziały rynkowe systematycznie rosną, od lat króluje earl grey. Coraz więcej zwolenników znajdują herbaty zielone i białe zarówno te czyste, jak i aromatyzowane. Ten segment herbaty rośnie najszybciej ponad 20% rocznie. Polscy konsumenci doceniają ich smak i walory zdrowotne. Dlatego też wszystkie te warianty znalazły się w naszych letnich zestawach - tłumaczy Małgorzata Leszczyńska, marketing manager marki Irving.
W zestawach Basic znajduje się:
Zestawy promocyjne Basic dostępne są w sprzedaży od lipca do końca września 2009 roku.
W zestawach herbat białych i zielonych znajduje się:
Zestawy promocyjne AOX dostępne będą w sprzedaży od połowy lipca do końca sierpnia 2009 roku.
(maj)
tagi: Irving ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...