PPH BOMI S.A. funkcjonuje na rynku handlu artykułami konsumpcyjnymi typu FMCG, w segmencie wielkopowierzchniowych sklepów delikatesowych. Spółka kieruje swoją ofertę do bardziej zamożnych klientów, ceniących bogaty wybór i różnorodność produktów oraz komfortowe warunki zakupów. Delikatesy BOMI oferują swoim klientom asortyment w ilości 35 tys. artykułów. BOMI specjalizuje się w dostarczaniu produktów premium, z wyższej półki cenowej, takich jak trufle, wysokiej jakości wina, oryginalne desery i egzotyczne przyprawy oraz unikalne na rynku artykuły, jak mięso strusia, rekina czy konfitury z kasztanów.
(maj)
tagi: BOMI ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...