PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który w szeroki sposób bada reputację marek w biznesie. Rankingi budowane są w oparciu o badania konsumenckie. Reputacja marek i firm oceniana jest na 5 wymiarach: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego.
Badania PremiumBrand prowadzone są metodą CAPI na próbie na próbie wielkomiejskiej, reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, region oraz aktywność zawodową Polaków, N=1000 (marki) oraz PAPI na próbie największych firm w Polsce, N=300 (firmy). Badania do IV edycji zostały przeprowadzone przez TNS OBOP w kwietniu i maju 2009. W badaniu wzięło udział 67 marek i 30 firm. Metodologia PremiumBrand jest została opracowana przez dom badawczy MAISON. Organizatorem rankingu jest agencja MMT Management, organizator konkursów marketingowych.
TM
tagi: Cisowianka ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...