Kampania telewizyjna Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie znajomości produktu u grupy docelowej. Będzie emitowana w TVP1, TVP2 oraz w Polsacie. W TVP bilbord sponsorski Wafli Familijnych pojawi się przed serialem Klan, M jak Miłość oraz teleturniejem Familiada. Natomiast na antenie Polsatu marka sponsoruje m.in. prognozę pogody oraz serial Samo życie.
Wafle Familijne Jutrzenki są również sponsorem 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Firma wesprze jedno z najstarszych i najpopularniejszych imprez estradowych w Polsce.
Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-49 lat, mieszkanek małych i średnich miast, których dochód waha się na średnim i niższym poziomie. Bilbord sponsorski przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising.
tagi: Jutrzenka , kampania Jutrzenka ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...