Nieskategoryzowane

Kampania wizerunkowa marki Okocim

Wtorek, 09 czerwca 2009
Ruszyła wizerunkowa, odsłona kampanii reklamowej marki Okocim, z portfela Carlsberg Polska, która swój początek miała w marcu b.r. W ramach kontynuacji re-launchowej kampanii przygotowano dwa spoty, stopniowo ukazujące jedyną w swoim rodzaju przyjemność, którą daje delektowanie się wyjątkowym smakiem piwa Okocim.

Elementem spajającym nowe kopie wizerunkowe z ich poprzednimi wersjami produktowymi, jest barowy, relaksujący klimat i postać śpiewającego barda, który jest równocześnie narratorem całej historii. To on również pointuje spot słowami „Przyjemność może być bardzo blisko".

 

Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, m. in.: TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.

 

Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Red8. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

tagi: Okocim ,