Elementem spajającym nowe kopie wizerunkowe z ich poprzednimi wersjami produktowymi, jest barowy, relaksujący klimat i postać śpiewającego barda, który jest równocześnie narratorem całej historii. To on również pointuje spot słowami „Przyjemność może być bardzo blisko".
Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, m. in.: TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery.
Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Red8. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
tagi: Okocim ,
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...