Vegeta otrzymała tytuł „Przebój FMCG 2009" w konkursie magazynu „Życie Handlowe", w kategorii „Przyprawy uniwersalne". Pierwszym etapem konkursu była ocena zgłoszonych produktów przez jury, do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci w Polsce, m.in.: Tesco, Metro AG, czy Eurocash.
Trzy produkty z największą liczbą punktów w każdej kategorii konkursowej przechodziły do drugiego etapu, za który odpowiadała agencja Nielsen. Jej analitycy badali wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez zwycięzców pierwszego etapu w okresie od kwietnia 2008 roku do marca 2009 roku. Na tej podstawie wyłoniono „Przeboje FMCG 2009", a więc te produkty, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zarobki.
Tegoroczne „Przeboje FMCG 2009" były trzecią edycją konkursu prowadzonego na zlecenie magazynu „Życie Handlowe", jednak pierwszy raz pod zmienioną nazwą i z nowymi zasadami. Zgłoszone produkty wyróżniono w 28 kategoriach spożywczych i chemicznych. Firma Podravka jako producent przyprawy uniwersalnej Vegeta, która zdobyła I miejsce w kategorii „Przyprawy uniwersalne", otrzyma zarówno statuetkę „Przebój FMCG 2009", jak i prawo do wykorzystywania logo wyróżnienia w działaniach promocyjnych.
tagi: Vegeta ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...