Nieskategoryzowane

Intermarché poszerza asortyment marek własnych

Wtorek, 09 czerwca 2009
W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty pod markami własnymi, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W czerwcu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawi się 13 nowych produktów, a sześć zmieni szatę graficzną.
Wysoka jakość, cena 20 proc. niższa od liderów rynkowych, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché produktów.

Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci.

(maj)

tagi: Intermarche ,