W odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i popyt na produkty pod markami własnymi, Intermarché sukcesywnie rozbudowuje ten segment. W czerwcu w sieci supermarketów spożywczych Intermarché pojawi się 13 nowych produktów, a sześć zmieni szatę graficzną.
Wysoka jakość, cena 20 proc. niższa od liderów rynkowych, różnorodny asortyment obejmujący zarówno produkty classic, jak i premium - to podstawowe wyróżniki marek własnych Grupy Muszkieterów. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów. Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarché produktów.
Sukcesywnie zmienia się podejście klientów do marek własnych, którzy jeszcze 2 lata temu postrzegali je jako alternatywę wyłącznie dla osób o mniej zasobnym portfelu. Obecnie udział sprzedaży produktów marek własnych stanowi dwucyfrową wartość w całości sprzedaży sieci.
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.