Kampania w sieci Multikino potrwa osiem tygodni, obecna będzie w 21 kinach w całej Polsce. W kinach Multikino planowane są również działania typu off screen (m.in., naklejki na podłogach oraz emisje spotów na plazmach).
Natomiast akcja w sieci Cinema City jest przewidziana na okres czterech tygodni i będzie obecna w 31 placówkach. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe.
W ramach letnich aktywności, na stronie http://www.jupiland.com/, Jupi zaplanował promocję konsumencką, ściśle nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę przy pomocy narzędzi udostępnionych na stronie, trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w interencie.
(MN)
tagi: kampania , jupik , multikino , cinema city ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...