Kampania w sieci Multikino potrwa osiem tygodni, obecna będzie w 21 kinach w całej Polsce. W kinach Multikino planowane są również działania typu off screen (m.in., naklejki na podłogach oraz emisje spotów na plazmach).
Natomiast akcja w sieci Cinema City jest przewidziana na okres czterech tygodni i będzie obecna w 31 placówkach. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe.
W ramach letnich aktywności, na stronie http://www.jupiland.com/, Jupi zaplanował promocję konsumencką, ściśle nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę przy pomocy narzędzi udostępnionych na stronie, trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w interencie.
(MN)
tagi: kampania , jupik , multikino , cinema city ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...