Polska Izba Makaronu jest jedyną działającą w Polsce izbą gospodarczą sektora makaronowego. Tworzą ją przedstawiciele 27 producentów, którzy zapewniają ponad połowę produkcji i sprzedaży na polskim rynku makaronu. Głównym celem Polskiej Izby Makaronu jest działanie na rzecz rozwoju polskiej branży makaronowej oraz dostarczanie i wymiana wiedzy. Jednym z najważniejszych zadań stojących przed nowym zarządem jest promocja spożycia makaronu jako elementu racjonalnego i zdrowego sposobu żywienia.
(maj)
tagi: Polska Izba Makaronu ,
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...