Polska Izba Makaronu jest jedyną działającą w Polsce izbą gospodarczą sektora makaronowego. Tworzą ją przedstawiciele 27 producentów, którzy zapewniają ponad połowę produkcji i sprzedaży na polskim rynku makaronu. Głównym celem Polskiej Izby Makaronu jest działanie na rzecz rozwoju polskiej branży makaronowej oraz dostarczanie i wymiana wiedzy. Jednym z najważniejszych zadań stojących przed nowym zarządem jest promocja spożycia makaronu jako elementu racjonalnego i zdrowego sposobu żywienia.
(maj)
tagi: Polska Izba Makaronu ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...