Polska Izba Makaronu jest jedyną działającą w Polsce izbą gospodarczą sektora makaronowego. Tworzą ją przedstawiciele 27 producentów, którzy zapewniają ponad połowę produkcji i sprzedaży na polskim rynku makaronu. Głównym celem Polskiej Izby Makaronu jest działanie na rzecz rozwoju polskiej branży makaronowej oraz dostarczanie i wymiana wiedzy. Jednym z najważniejszych zadań stojących przed nowym zarządem jest promocja spożycia makaronu jako elementu racjonalnego i zdrowego sposobu żywienia.
(maj)
tagi: Polska Izba Makaronu ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...