Klieci będą mogli spróbować francuskich produktów, m.in. serów Brie Ermitage, koziego pleśniowego Chevre du Poitou czy La Galette, pasztetów z dzika oraz królika, wędzonych piersi z kaczki, a także musztard (miodowej, starofrancuskiej), oliwek z czosnkiem, faszerowanych migdałami oraz kaw i słodyczy.
"Aperitif po francusku" jest święto francuskiej sztuki kulinarnej oraz francuskiej kultury, obchodzone corocznie w czerwcu w ponad 20 krajach świata. W Polsce głównym partnerem akcji już po raz 6 został Carrefour.
W akcji udział biorą wszystkie warszawskie hipermarkety Carrefour (Arkadia, Bemowo, Reduta, Targówek, Wileńska, Galeria Mokotów) oraz dwa supermarkety Carrefour (Złote Tarasy i Ekspress Sadyba).
(MN, maj)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...