Klieci będą mogli spróbować francuskich produktów, m.in. serów Brie Ermitage, koziego pleśniowego Chevre du Poitou czy La Galette, pasztetów z dzika oraz królika, wędzonych piersi z kaczki, a także musztard (miodowej, starofrancuskiej), oliwek z czosnkiem, faszerowanych migdałami oraz kaw i słodyczy.
"Aperitif po francusku" jest święto francuskiej sztuki kulinarnej oraz francuskiej kultury, obchodzone corocznie w czerwcu w ponad 20 krajach świata. W Polsce głównym partnerem akcji już po raz 6 został Carrefour.
W akcji udział biorą wszystkie warszawskie hipermarkety Carrefour (Arkadia, Bemowo, Reduta, Targówek, Wileńska, Galeria Mokotów) oraz dwa supermarkety Carrefour (Złote Tarasy i Ekspress Sadyba).
(MN, maj)
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...