1 stycznia 2009 roku weszła w życie podwyżka akcyzy, co przełożyło się na podwyżki cen. Jednocześnie na rynku panuje spowolnienie gospodarcze, które powoduje zaciskanie pasa przez Polaków, co jest powodem spadku sprzedaży alkoholi.
Rzeczpospolita dotarła do badań, z których wynika, że po zebraniu danych sprzedażowych za I kwartał 2009 roku od kampanii piwowarskich okazuje się, że nie tylko spadła sprzedaż mocnych alkoholi. Spadek sprzedaży dotknął również segmentu piwa, gdzie wstępne statystyki wskazują na spadek o jedną dziesiątą niż przed rokiem.
(MN)
tagi: alkohol , akcyza , banderole ,
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...