Tesco opracowało logo „Jestem z Polski", którym oznacza produkty marki własnej wyprodukowane w Polsce. Prawo do używania znaku przyznawane jest nieodpłatnie producentom lub dostawcom dostarczającym do sieci Tesco produkty marki własnej wytwarzane w Polsce, których koszty składników i surowców pochodzą w minimum 50 proc. z Polski.
Tesco zapewnia swoim kontrahentom długoterminowe umowy, wspólne kampanie promocyjne, opiekę specjalistów oraz stałe podnoszenie jakości.
(maj)
tagi: Tesco ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...