Tesco opracowało logo „Jestem z Polski", którym oznacza produkty marki własnej wyprodukowane w Polsce. Prawo do używania znaku przyznawane jest nieodpłatnie producentom lub dostawcom dostarczającym do sieci Tesco produkty marki własnej wytwarzane w Polsce, których koszty składników i surowców pochodzą w minimum 50 proc. z Polski.
Tesco zapewnia swoim kontrahentom długoterminowe umowy, wspólne kampanie promocyjne, opiekę specjalistów oraz stałe podnoszenie jakości.
(maj)
tagi: Tesco ,
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...