Gary Haigh zdobywał swe bogate doświadczenia w wielu krajach i różnych branżach dóbr konsumpcyjnych (FMCG). Pracował jako dyrektor marketingu w firmie Procter and Gamble w Wielkiej Brytanii, a następnie w Pepsi Cola International – najpierw jako szef marketingu, a później jako dyrektor generalny odpowiedzialny za Cypr, Węgry i Austrię. Rozwijał także karierę jako dyrektor marketingu w brytyjskim oddziale Pizza Hut.
Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał kierując belgijskim i holenderskim oddziałem Diageo, na stanowisku Dyrektora Generalnego, zaś następnie - jako szef marketingu Guinnessa w Wielkiej Brytanii - Gary Haigh zdobył dogłębną znajomość branży piwnej.
W roku 2005 Gary objął stanowisko Dyrektora Generalnego ds. Importu w SABMiller Europe, działając na 35 rynkach europejskich oraz zarządzając pracownikami 10 narodowości, zlokalizowanych w ośmiu krajach. Import Europejski SABMiller to oddział firmy odpowiedzialny za sprzedaż i marketing marek piwa należących do SABMiller w tych krajach, w których grupa nie posiada własnych browarów. Większość działań skupia się w Niemczech, Francji oraz Hiszpanii przy znacznej obecności w handlu w Austrii, Szwecji oraz Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Na portfel marek składają się czołowe marki premium będące własnością SABMiller, takie jak Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft jak również silne marki regionalne, m.in. Tyskie, Lech, Velkopopovicky Kozel czy Gambrinus.
Gary Haigh ma 45 lat, jest absolwentem Uniwersytetu Cambridge (literatura angielska). Jest żonaty i ma dwie córki.
Dieter Schulze, ustępujący Dyrektor Generalny KP ma zarządzać globalnymi zakupami dla SABMiller
Jednocześnie Zarząd Grupy SABMiller plc ogłosił nominację Dietera Schulze, obecnego szefa Kompanii Piwowarskiej, na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy mającej zająć się zakupami na skalę globalną dla SABMiller plc. Firma ta będzie odpowiedzialna za większość najważniejszych zakupów bezpośrednich i pośrednich dla całej grupy.
Dieter Schulze stoi na czele Kompanii Piwowarskiej od połowy roku 2007; w tym czasie sprzedaż KP wzrosła o około 17% (do poziomu 15,1 miliona hl), a udział firmy w rynku wzrósł z 38% do 42,9%.
Wcześniej przez ponad cztery lata Dieter Schulze był dyrektorem generalnym w Browarach Ursus w Rumunii, po roku pracy w Polsce jako dyrektor finansowy Kompanii Piwowarskiej.
tagi: Gary’ego Haigh ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...