Nieskategoryzowane

Nowa kampania sklepów Żabka

Czwartek, 21 maja 2009
Ruszyła wizerunkowa kampania telewizyjna sklepów Żabka. Jej podstawowym celem jest uwypuklenie głównych zalet sieci, widzianych oczami klienta oraz poinformowanie o dodatkowych usługach oferowanych w Żabce, takich jak możliwość opłacania rachunków czy zakup gier losowych.

Kampania potrwa do końca czerwca. Spot reklamowy będzie można zobaczyć w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24. Z początkiem czerwca działania promocyjne wzmocnione zostaną o emisję spotów radiowych.


Sieć sklepów Żabka liczy ponad 2000 sklepów w całej Polsce, które są czynne w godzinach 6.00 -23.00 . Powierzchnia sklepowa Żabek wynosi średnio 60 mkw.


W tym roku spółka rozpoczęła tworzenie nowej sieci, większych sklepów o charakterze delikatesowym pod nazwą Freshmarket.

 

(MN)

tagi: żabka , kampania ,