Kampania reklamowa ma za zadanie uświadomić konsumenta o wielu możliwościach zastosowania orientalnych sosów.
Cykl reklam będzie można zobaczyć w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TVN style, TVN 24, TVN Turbo, Discovery, National Geographic, Canal+, AXN, Ale kino, Kino polska. Kampania ma potrwac do końca lipca.
(MN)
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...