Zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego cały proces przetasowania powinien potrwać około pięciu lat. Prezes dodaje, że jest to w zasadzie naturalny proces, gdyż na zachodzie nie ma takiego przesytu i nagromadzenia sieci handlowych jak u nas.
Prezes Teslo przewiduje, że na miejsce sieci, które znikną z polskiego rynku nie pojawi się żadna inna, gdyż po prostu się to nie opłaca. Duża konkurencja na rynku zmusza do obniżek cenowych, co dla nowego inwestora po wstępnej kalkulacji kosztów jest bardzo niekorzystne.
(MN)
tagi: sieci handlowe , kryzys ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...