Zdaniem Ryszarda Tomaszewskiego cały proces przetasowania powinien potrwać około pięciu lat. Prezes dodaje, że jest to w zasadzie naturalny proces, gdyż na zachodzie nie ma takiego przesytu i nagromadzenia sieci handlowych jak u nas.
Prezes Teslo przewiduje, że na miejsce sieci, które znikną z polskiego rynku nie pojawi się żadna inna, gdyż po prostu się to nie opłaca. Duża konkurencja na rynku zmusza do obniżek cenowych, co dla nowego inwestora po wstępnej kalkulacji kosztów jest bardzo niekorzystne.
(MN)
tagi: sieci handlowe , kryzys ,
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...