Plany rozwoju firmy zakładają uruchomienie do końca 2009 roku jeszcze dziewięciu swoich placówek w całej Polsce oraz zwiększenie zatrudnienia do 4000 osób.
Zyski firmy w pierwszym kwartale 2009 roku są wyższe o 25 procent w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
W tym roku supermarkety "Piotr i Paweł" pojawiły się po raz pierwszy w województwach: małopolskim, podlaskim i opolskim, co otworzyło nowe rynki i możliwości dla sieci.
(MN)
tagi: Piotr i Paweł , nowy , supermarket ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...