Skierowana do studentów kampania ma na celu zbudowanie świadomości podwójnego "OO" oraz dalsze utrwalenie wizerunku marki jako młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej.
Kampania posługuje się czterema hasłami: „Otwartość. I świat staje się kolorowy", „Powitaj otwartość", „Otwartość zbliża", „Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".
Działania outdoorowe są częścią kampanii reklamowej „Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia 2009 w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w Internecie.
(MN)
tagi: hoop cola , podwójne "oo" , kampania ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...