Producenci oraz sieci handlowe zauważyły już nowe zjawisko, jakim jest spadek sprzedaży artykułów ze średniej półki. Obecnie Polacy chętniej sięgają po tańsze produkty, które oceniają jako dobre jakościowo, chociaż nie posiadają one takiego efektownego opakowania, jak te nieco droższe. Jest to na tyle powszechne zachowanie konsumentów , że sieci i producenci zwiększają asortyment produktów z tego segmentu.
Jednocześnie ze zwiększoną sprzedażą produktów tańszych, można zauważyć również niemalejące zainteresowanie produktami Premium. Sieci, które posiadają produkty Premium nadal notują duże obroty sprzedaży w tym segmencie.
(MN)
tagi: zakupy , tanie produkty , premium ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...