Zgodnie z przewidywaniami zarządu, Carlsberg osiągnął bardzo dobre wyniki za pierwszy kwartał 2009 roku. W omawianym okresie, wolumen sprzedaży piwa wzrósł o 34 proc., osiągając poziom 22,6 mln hl (w porównaniu z 16,8 mln hl w pierwszym kwartale 2008). Grupa odnotowała 5-procentowy organiczny spadek wolumenu sprzedaży piwa, podczas, gdy akwizycje przyczyniły się do 39-procentowego wzrostu.
Przychody netto za pierwszy kwartał wzrosły o 25 proc., osiągając poziom 11,8 mld DKK (w porównaniu z 9,4 mld DKK w pierwszym kwartale 2008). Organiczny wzrost przychodów wyniósł +1 proc. (-6 proc. w DKK).
Carlsberg zwiększył swój udział w poszczególnych rynkach w Europie Wschodniej i Azji oraz utrzymał ogólny udział w rynku Europy Północnej i Zachodniej dzięki precyzyjnie pozycjonowanym markom oraz działaniom marketingowym.
(MN)
tagi: carlsberg , piwo , wzrost sprzedaży ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...