Głównymi nagrodami w promocji są trzy dwuosobowe pobyty weekendowe w pięciogwiazdkowym hotelu Belweder w Ustroniu (http://www.hotelbelweder.pl/). Zwycięzcy otrzymają także zaproszenie do SPA na upiększające zabiegi, wykorzystujące bogactwo Naturalnej Wody Mineralnej Ustronianka. Do wygrania jest również 500 markowych, srebrnych naszyjników.
Tegoroczna kampania telewizyjna zostanie poszerzona o reklamę w radiu oraz Internecie. Działania poprzedzone zostały konferencją prasową z ambasadorką marki Ustronianka - Katarzyną Herman, w czasie której aktorka rozmawiała z dziennikarzami na temat znaczenia naturalności dla współczesnej kobiety.
(MN)
tagi: ustronianka , woda mineralna ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...