Producent radzi sobie z kryzysem dużo lepiej niż jego największy konkurent Nestle, który stracił w tym czasie 40 milionów dolarów.
sas_pageid='7536/47834'; sas_formatid=3348; sas_target='Article:gospodarka'; SmartAdServerStd(sas_pageid,sas_formatid,sas_target); sas_pageid='7536/47834'; sas_formatid=3348; sas_target='gospodarka'; SmartAdServerEndPage(sas_pageid,sas_formatid,sas_target);Tak dobre wyniki firma uzyskała dzięki cięciom kosztów, które przeprowadziła w latach poprzednich. Kraft Foods zwiększyła także wydatki na reklamę oraz ulepszyła swoje produkty. Dzięki temu udało jej się zarobić więcej niż rok wcześniej.
(maj)
tagi: Kraft Foods ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...