Światowy kryzys ma wpływ na wszystkie gałęzie gospodarki. Tak jest również z żywnością. Mimo dobrych prognoz, dotyczących sprzedaży ekożywnosci, producenci unikają tego segmentu, gdyż boją się ryzyka związanego z w miarę nowym jeszcze w Polsce rynkiem żywności ekologicznej. Produkty ekologiczne nie są tak pewne, jak te już do tej pory sprawdzone.
Echo kryzysu powoduje zachowawczość producentów, stąd mimo zauważalnego potencjału, jaki niesie za sobą rynek żywności eko, przewidują, że wprowadzą je do swojego asortymentu dopiero na przełomie 2010 i 2011 roku.
(MN)
05.05.2009
tagi: ekożywność , kryzys , producenci ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...