Nieskategoryzowane

Warka - rusza nowa kampania

Poniedziałek, 04 maja 2009
Od 1 maja w 38 miastach Polski można znaleźć rozwiązanie zagadki niepowtarzalnego smaku Warki. W najnowszej kampanii reklamowej Warka zdradza tajemnicę smaku prawdziwego piwa. 

Złocista szyszka chmielowa tworząca się ze świeżo nalanego do szklanki piwa sugeruje rozwiązanie, które potwierdza hasło kampanii: To chmiel decyduje. O czym? To jasne - o goryczce, która w opinii wszystkich miłośników złotego trunku jest miarą prawdziwego piwa.  


Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej sekret smaku Warki ujawniona zostanie na billbordach i siatkach wielkoformatowych. 

 

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego znaleźć można wyjątkowe zestawy piwne. Eleganckie kartonowe opakowania kryją szklankę, unikatowy otwieracz i wyjątkową, metalową podkładkę.

 

(MN)

04.05.2009

tagi: piwo , warka ,