Złocista szyszka chmielowa tworząca się ze świeżo nalanego do szklanki piwa sugeruje rozwiązanie, które potwierdza hasło kampanii: To chmiel decyduje. O czym? To jasne - o goryczce, która w opinii wszystkich miłośników złotego trunku jest miarą prawdziwego piwa.
Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej sekret smaku Warki ujawniona zostanie na billbordach i siatkach wielkoformatowych.
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego znaleźć można wyjątkowe zestawy piwne. Eleganckie kartonowe opakowania kryją szklankę, unikatowy otwieracz i wyjątkową, metalową podkładkę.
(MN)
04.05.2009
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...