Złocista szyszka chmielowa tworząca się ze świeżo nalanego do szklanki piwa sugeruje rozwiązanie, które potwierdza hasło kampanii: To chmiel decyduje. O czym? To jasne - o goryczce, która w opinii wszystkich miłośników złotego trunku jest miarą prawdziwego piwa.
Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej sekret smaku Warki ujawniona zostanie na billbordach i siatkach wielkoformatowych.
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego znaleźć można wyjątkowe zestawy piwne. Eleganckie kartonowe opakowania kryją szklankę, unikatowy otwieracz i wyjątkową, metalową podkładkę.
(MN)
04.05.2009
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...