Złocista szyszka chmielowa tworząca się ze świeżo nalanego do szklanki piwa sugeruje rozwiązanie, które potwierdza hasło kampanii: To chmiel decyduje. O czym? To jasne - o goryczce, która w opinii wszystkich miłośników złotego trunku jest miarą prawdziwego piwa.
Pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej sekret smaku Warki ujawniona zostanie na billbordach i siatkach wielkoformatowych.
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego znaleźć można wyjątkowe zestawy piwne. Eleganckie kartonowe opakowania kryją szklankę, unikatowy otwieracz i wyjątkową, metalową podkładkę.
(MN)
04.05.2009
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...