Mechanizm promocji jest niezwykle prosty. Aby wziąć udział w akcji Carlsberga wystarczy kupić dowolny produkt marki Carlsberg, oznaczony charakterystycznym stemplem promocyjnym Best Bar Tour. Pod kapslami butelek Carlsberga należy szukać specjalnej ikony komunikującej nagrodę wraz z unikalnym kodem, lub pod kluczykiem puszki: napisu z nazwą nagrody i odpowiednim kodem. Aby otrzymać wygraną nagrodę, należy zatrzymać oryginalny kapsel lub kluczyk i w terminie do 31 sierpnia b.r. wysłać sms-em znaleziony kod wraz z danymi osobowymi na numer telefonu: 70780. W przypadku wygrania nagrody głównej - podróży należy dodatkowo wysłać organizatorowi konkursu, w terminie do 14 dni od czasu wysłania sms-a z danymi, oryginalny kluczyk lub kapsel.
Zakup dowolnej butelki, puszki lub wielopaku piwa Carlsberg to wielka szansa na wygranie niezwykle atrakcyjnej nagrody głównej - podróży do prawdopodobnie najlepszych barów na świecie dla szczęśliwego wygranego i dwójki jego przyjaciół. Każdy z barów, które odwiedzą zwycięzcy ma swój unikalny charakter plażowy, sportowy i miejski.
Każdy zakupiony Carlsberg to także szansa na wygraną gadżetów Carlsberga takich jak: barowe breloki, unikalne, grawerowane zestawy szklanek Carlsberga, czy wyjątkowe mini lodówki.
Na osoby, które nie znajdą nagród pod kapslem lub kluczykiem czekają dodatkowe atrakcje na serwisie internetowym http://www.carlsberg.pl/. Konsumenci, wykorzystując kody znalezione przy opakowaniach, będą mogli po zalogowaniu się na stronie wygrywać gadżety barowe, brać udział w ciekawych grach, zabawach, czy interaktywnych podróżach barowych z Carlsbergiem.
Na czas promocji na rynku pojawią się nowe, limitowane opakowania Carlsberga w barowej szacie graficznej. Nowa puszka będzie wyróżniać się niespotykaną dotąd w Polsce wysoką rozdzielczością druku, co podkreśla doskonały design puszki. Promocyjne butelki będą z kolei zdobione dwustronną, spójną graficznie z nową wizualizacją, odklejaną krawatką, na której rewersie znajduje się opis mechanizmu promocji.
Dodatkowo Carlsberg wprowadził sygnowaną znakiem Best Bar Tour specjalnie dedykowaną serię multipaków piwa Carlsberg, kryjących ciekawe niespodzianki dla konsumentów m.in. przewodniki po „prawdopodobnie najlepszych barach na świecie" wydane we współpracy z Wydawnictwem Pascal oraz inne promocyjne upominki, takie jak unikatowe szklanki, czy ręczniki barowe. Limitowana seria multipaków Carlsberga z upominkami będzie dostępna w wybranych sklepach kanału nowoczesnego.
(MN)
04.05.09.
tagi: piwo , carlsberg , akcja ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...