W 2008 roku osiągnięto blisko 583 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz ponad 4,9 mln zł zysku netto. Wynik ten był nieznacznie niższy od prognozowanych 5 mln zł.
Poprzedni rok zanotował zwiekszoną sprzedaż piwa - 57 proc., przed napojami - 20 proc. oraz alkoholami mocnymi - 17 procent.
W 2008 roku zakończono proces konsolidacji 10 spółek, o mocnej pozycji rynkowej, zajmujących się dystrybucją wyrobów alkoholowych, piwa i napojów bezalkoholowych. Advadis s.a. przejął ponadto majątek 4 spółek, z którymi podpisane zostały umowy dotyczące zakupu towarów, opakowań, środków transportowych oraz wynajmu powierzchni magazynowych. Dzięki tym przejęciom Spółka objęła swoim obszarem działania znaczną część Polski - województwa: małopolskie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, lubuskie, wielkopolskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz świętokrzyskie. Strategia Spółki zakłada stopniowe zwiększanie pokrycia geograficznego Polski.
(MN)
04.05.2009
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...