W przeprowadzonym już po raz czwarty rankingu "BrandZ Top 100" przez firmę Millward Brown Optimor, Coca-Cola uplasowała się na wysokiej, trzeciej pozycji 100 najdroższych marek na świecie. Potwierdza to, że na produkt w żaden sposób nie wpłynął kryzys gospodarczy. Dodatkowo firma świetnie radzi sobie na rynku, gdyż jej obroty regularnie wzrastają.
Popularność firmy tłumaczona jest faktem przystępnej ceny jej wiodącego produktu. Konsumenci, którzy tną wydatki z budżetu domowego nie rezygnują z przyjemności, która jest niezbyt droga.
Wycena marek firm dokonywana jest na podstawie wartości sprzedaży generowanej pod danym brandem oraz opinii konsumentów.
Pierwsze dwa miejsca na liście zajmują firmy związane z sektorem IT - Google i Microsoft.
(maj)
30.04.2009
tagi: coca-cola , najdroższa ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...