Plebiscyt „Laur Konsumenta i Klienta", organizowany przez Grupę Media Partner pozwala na wyłonienie produktów i marek cieszących się największym uznaniem i popularnością wśród polskich konsumentów w blisko 300 kategoriach.
Badania, na podstawie których Okocim został utytułowany „Odkryciem Roku 2009", prowadzone były od stycznia do marca 2009 za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich, na podstawie których określono poziom powszechnej popularności produktów i usług uznanych za najciekawsze nowości rynkowe przez samych odbiorców - konsumentów.
Podczas prowadzonych w ramach plebiscytu ogólnopolskich badań oceniana była przede wszystkim znajomość marki, jakość i innowacyjność produktu, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Badania przeprowadzono na grupie 5000 osób.
Ankietowani samodzielnie wskazywali markę, która ich zdaniem jest w danej kategorii najlepsza i najpopularniejsza oraz godna polecenia.
27.04.2009
(MN)
tagi: okocim , carlsberg , odkrycie roku ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...