Wzrost obrotów w pierwszych miesiącach br. roku wyniósł 30 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Dynamika przyrostu liczby delikatesów w ciągu trzech lat istnienia wynosi średnio 30 proc. rocznie.
Każda placówka oferuje ok. 4 tyś. produktów organicznych (naturalnych), a dodatkowo organizuje działy z żywnością dla diabetyków, alergików, niemowlaków i osób poszukujących produktów bezglutenowych.
Na zwolenników diety wciąż modnego, Michela Montignac'a czekają oryginalne, przez niego sygnowane produkty i podręczniki pomocne do układania składu dietetycznych, ale niezwykle atrakcyjnych i pożywnych posiłków.
(MN)
tagi: delikatesy organic ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...