Advertisement

Nieskategoryzowane

Łomża wychodzi poza region

Środa, 22 kwietnia 2009
Ekspansja marki piwa Łomża rozpoczęła się już na dobre. Wspierana jest przez  agresywną kampanię reklamową pod hasłem „Łomża dla spragnionych", którą rozpoczęła kampania teaserową, wykorzystująca intrygujące zwiastuny na nośnikach reklamy zewnętrznej. Dodatkowo w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych, emitowane są dziesięciosekundowe spoty marki pod hasłami: "dla spragnionych spokoju", „dla spragnionych natury", dla spragnionych lata".

Poza kampanią prowadzoną w mediach, producent marki Łomża już drugi raz organizuje latem pięć plenerowych imprez pod nazwą Łomża Beer Festiwal oraz firma zaangażowała się regionalne wydarzenie w samej Łomży - „Gościniec", na które marka zaprasza również warszawiaków poprzez kampanię outdorową.

 

Piwo Łomża od 2007 roku należy do duńskiej firmy Royal Unibrew. Firma ta stawia przede wszystkim na rozwój regionalnych marek.  Obecnie piwo Łomża Export jest dostępne nie tylko w regionie, ale również w Warszawie i sieciach handlowych w całej Polsce. Docelowo ma być dostępny w 30 proc. punktów detalicznych w Polsce.  Od momentu całkowitego wcielenia browaru Łomża  w struktury koncernu,  zaczęły się szeroko zakrojone działania marketingowe, mające na celu walkę o krajowy rynek.

 

(MN)

tagi: piwo , browar , łomża ,