Poza kampanią prowadzoną w mediach, producent marki Łomża już drugi raz organizuje latem pięć plenerowych imprez pod nazwą Łomża Beer Festiwal oraz firma zaangażowała się regionalne wydarzenie w samej Łomży - „Gościniec", na które marka zaprasza również warszawiaków poprzez kampanię outdorową.
Piwo Łomża od 2007 roku należy do duńskiej firmy Royal Unibrew. Firma ta stawia przede wszystkim na rozwój regionalnych marek. Obecnie piwo Łomża Export jest dostępne nie tylko w regionie, ale również w Warszawie i sieciach handlowych w całej Polsce. Docelowo ma być dostępny w 30 proc. punktów detalicznych w Polsce. Od momentu całkowitego wcielenia browaru Łomża w struktury koncernu, zaczęły się szeroko zakrojone działania marketingowe, mające na celu walkę o krajowy rynek.
(MN)
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...