Poza kampanią prowadzoną w mediach, producent marki Łomża już drugi raz organizuje latem pięć plenerowych imprez pod nazwą Łomża Beer Festiwal oraz firma zaangażowała się regionalne wydarzenie w samej Łomży - „Gościniec", na które marka zaprasza również warszawiaków poprzez kampanię outdorową.
Piwo Łomża od 2007 roku należy do duńskiej firmy Royal Unibrew. Firma ta stawia przede wszystkim na rozwój regionalnych marek. Obecnie piwo Łomża Export jest dostępne nie tylko w regionie, ale również w Warszawie i sieciach handlowych w całej Polsce. Docelowo ma być dostępny w 30 proc. punktów detalicznych w Polsce. Od momentu całkowitego wcielenia browaru Łomża w struktury koncernu, zaczęły się szeroko zakrojone działania marketingowe, mające na celu walkę o krajowy rynek.
(MN)
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...