W ujęciu wartościowym szwajcarski producent żywności odnotował sprzedaż na poziomie 25,2 mld CHF (21,6 mld USD) wobec 25,7 mld CHF rok wcześniej. To wynik nieco gorszy od oczekiwanego przez analityków (26 mld CHF).
Spółka tłumaczy obniżkę sprzedaży odejściem konsumentów do tańszych wyrobów po wzroście cen żywności.
(maj)
tagi: nestle,sprzedaż ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...