W 2009 r. zostanie kupionych aż 6,5 miliona litrów tych napojów, za kwotę około 160 milionów zł. Oznacza to, że klienci wydadzą na ten cel o 11 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Spośród wszystkich rodzajów alkoholi najwolniej będzie rosła sprzedaż wina. W tym roku będzie wyższa niż w 2008 r. o zaledwie 1,5 procent.
(maj)
tagi: akcyza , sprzedaż , alkohol ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...